Billetgaranti

Den nuværende situation omkring COVID-19 har naturligvis også haft stor indflydelse på Tobaksgaardens koncerter og shows, og sådan vil det nok være i mange måneder fremover.

Helt grundlæggende afvikler Tobaksgaarden kun koncerter og shows, som vi er sikre på at kunne gennemføre i henhold til myndighedernes anvisninger. Vi følger således kontinuerligt regeringens retningslinjer for COVID-19 for at skabe trygge kulturoplevelser.

Herudover garanterer vi at, hvis der sker ændringer til en koncert, som du har købt billet til, så kontakter vi dig altid direkte via mail. Heri vil det tydeligt fremgå, hvordan du skal forholde dig ved henholdsvis aflysning eller flytning af koncert.

Herunder kan du få svar på nogle af de mest almindelige spørgsmål:

Kan jeg få pengene tilbage for min billet?
Hos os har du 100% tryghed når du køber billet. Hvis din koncert er aflyst, får du automatisk dine penge refunderet. Du har dog mulighed for at ombytte din billet til en anden koncert og herved undgå administrationsgebyr ved købet af en ny billet.

Ny dato for arrangementet?
Hvis din koncert er flyttet til anden dato, gælder din billet til koncerten på den ny dato. Ønsker du i stedet at få dine penge retur, er det vigtigt at du kontakter Tobaksgaardens administration senest 10 dage efter du har modtaget mail fra os.

Gebyr
Vi kan desværre ikke refundere gebyret for købte billetter, idet gebyret er vores eksterne udgift til billetudbyderen. Dette jf. vores retningslinjer for køb af billetter.
Der vil dog ikke være yderligere gebyrer på ombytning eller refundering af billetter.

Billetter som er vundet i en konkurrence.
Vi refunderer ikke billetter der vundet i konkurrencer.